Welkom op mijn reisblog!

28 oktober 2016

Welcom on my travelblog at Reislogger! I will use this website to  inform everybody about my next Camino, the first 500 km of the Via de la Plata. I will start december 6th in Sevilla, tot walk in about 17 days to Salamanca.

So, visit my blog for the newest travelstories and pictures.

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis, de eerste 500 km van de Via de la Plata,  Een route naar Santiago de Compostela. 6 december start ik in Sevilla en zal in 17 dagen naar Salamanca lopen.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    28 oktober 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Harry:
    15 november 2016
    Bedankt voor je e-mail waar deze reislogger in stond ik ga je natuurlijk volgen, ik heb zelf de route naar Salamnca op de fiets gedaan leuke route. Je komt erg weinig pelgrims tegen af en toe een die verdwaald is . Ik wens je erg veel succes toe, koop bij het kruidvat gel voor soepele spieren en gewrichten altijd handig, had ik ook nodig bij mijn wandeling dit jaar van Lissabon naar Santiago.
    Je kan mijn blog hier op na lezen http://camino-portugues.blogspot.nl
    Er zijn ook wandelsokken die blaren voor komen zie mijn bovenstaande blog.

Buen Camino

Harry